Juara Rakyat:: UMNO Bahagian Tumpat Menjuarai Kebajikan Rakyat

Posted by : Bicara Tumpat | 28 February 2010 | Published in

Salam 1 Malaysia

Program Juara Rakyat Parlimen Tumpat yang telah dianjurkan oleh Umno Bahagian Tumpat yang terajui oleh YB.Datuk Hj.Noor Zahidi Hj.Omar,Ketua UMNO Bahagian Tumpat bersama dengan Tn.Hj.Rosdi Ab.Aziz selaku Timbalan Ketua UMNO Bahagian dan Wan Hanapi Wan Yaakob,Naib Ketua UMNO Bahagian telah berlangsung dengan cukup meriah dan berjalan dengan lancar.

Program yang diadakan selama 2 hari 1 malam itu telah berjaya mengumpulkan hampir 4000 hadirin telah diadakan pada 27 dan 28 Februari 2010 di Dewan Sekolah Kebangsaan Tumpat,Kelantan turut melibatkan Ahli Jawatankuasa UMNO 4 peringkat,sukarelawan dan Jabatan Kebajikan Masyarakat(JKM) Tumpat.

Program perasmian Juara Rakyat Parlimen Tumpat telah dirasmikan oleh YB.Datuk Suhaimi B.Ibrahim,Setiausaha Politik Kementerian Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat Malaysia.



Gambar-gambar menarik Program Juara Rakyat Parlimen Tumpat

Program Juara Rakyat Parlimen Tumpat(Bulan Kebajikan)dirasmikan oleh YB.Datuk Suhaimi Ibrahim Setiusaha Politik Kementerian Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat Malaysia.

Ketibaan YB.Datuk Suhaimi (kacamata hitam) telah disambut dengan bacaan selawat oleh Biro Agama Umno Bahagian Tumpat diiringi oleh YB Datuk Ketua UMNO Bahagian dan barisan AJK 4 Peringkat.
YB.Datuk Suhaimi Ibrahim(dua dari kanan) bersama-sama dengan YB.Datuk Hj.Noor Zahidi,Ketua Umno Bahagian(tiga dari kanan) dan Tn.Hj.Rosdi Ab.Aziz,Timbalan Umno Bahagian(kiri).

Hadirin dihiburkan dengan persembahan dikir barat daripada golongan orang kurang upaya

YB.Datuk Suhaimi Ibrahim menyampaian bantuan kepada penerima-penerima bantuan Jabatan Kebajikan Masyarakat(JKM) Parlimen Tumpat.

YB.Datuk Hj.Noor Zahidi Hj.Omar,Ketua UMNO Bahagian Tumpat sedang menjamu selera sebelum ke Program Kunjungan Kasih Dun Kelaboran.

Antara hadirin dan penerima-penerima bantuan yang hadir ke Program Juara Rakyat di Sek.Keb.Tumpat.

W.Hanafi W.Yaakob,Naib Ketua Umno Bahagian,(baju kuning sebelah kanan)sedang menyaksikan orang ramai yang hadir untuk menderma darah.

Program juga dimeriahkan dengan pameran dari Jabatan Kebajikan Masyarakat(JKM) Tumpat.

YB.Datuk Suhaimi Ibrahim menyampaikan watikah perlantikan sukarelawan Parlimen Tumpat
Barisan AJK 4 Peringkat dan Sukarelawan Mayang Tumpat sedang berhimpun di Dewan SK Tumpat untuk mendengar taklimat dan amanat dari YB.Datuk Ketua UMNO Bahagian Tumpat sebelum turun ke kawasan untuk Program Kunjungan Kasih DUN Kelaboran.


YB.Datuk Hj.Noor Zahidi,Ketua Umno Bahagian merangkap ADUN Pengkalan Kubor sedang beramah mesra dengan peserta yang hadir untuk program derma darah


Pada sebelah malam diadakan program ceramah Perdana yang bertajuk PAS mengkhianati amanah rakyat yang mana penceramahnya adalah YBhg.Dato' Osman Abdul(Bekas Ahli Parlimen Pendang) dan YBhg.Dato' Mustafa Taib(Pegawai Khas Dato' Sri Mustapa Mohamad).
Pegawai Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM)diiringi oleh Pemuda dan Puteri Umno Bahagian Tumpat mengadakan lawatan rumah ke rumah(Kinjungan Kasih) sambil menyampaikan sumbangan hamper dan wang bantuan kepada penerima bantuan JKM

(0) Comments

Leave a Response

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...