LAWATAN KEBAJIKAN MAULIDUR RASUL HOSPITAL LATI, PARLIMEN RANTAU PANJANG

Posted by : Bicara Rantau Panjang | 28 February 2010 | Published in

Parlimen Rantau Panjang 26 Februari 2010- Majlis lawatan dan sambutan Maulidur Rasul peringkat Parlimen Rantau panjang diadakan di Hospital Lati bagi meraikan pesakit dengan bantuan hamper kepada semua pesakit di Hospital tersebut.

Majlis yang dihadiri oleh Ketua UMNO Bahagian Rantau Panjang Abdullah Mat Yasim, Timbalan Pengarah (Perubatan) Jabatan Kesihatan Negeri Kelantan Dr. Muhammad Bin Ismail, Pengarah Hospital Pasir Mas Dr. Hasniza Abdullah dan pimpinan UMNO empat peringkat Rantau Panjang.
Majlis tersebut dimulakan dengan Selawat beramai-ramai dan ceramah Maulidur Rasul oleh penceramah Jemputan dari Majlis Agama Islam Negeri Kelantan (MAIK), ucapan daripada Timbalan Pengarah (Perubatan) Jabatan Kesihatan Negeri dan Ucapan Ketua UMNO Bahagian Rantau Panjang.

Selesai ucapan, rombongan yang di ketuai oleh Ketua UMNO Bahagian di bawa melawat pesakit seluruh wad dihospital Lati dan menyampaikan hamper kepada pesakit.
Sekali lagi majlis ini dapat menjuarai hati rakyat diatas keperihatinan pemimpin kepada rakyat terutama kakitangan hospital dan pesakit.

Ucapan oleh Dr. Muhammad Ismail,Timbalan Pengarah (Perubatan) Jabatan Kesihatan Negeri Kelantan

Abdullah Mat Yasim (Abe Lah) Ketua UMNO Bahagian Rantau Panjang menyampaikan amanat kepada hadirin di Hospital Lati

Al-Fadhil Tuan Anuar Bin Tuan Mat sedang memberi ceramah Maulidur Rasul

Sebahagian daripada kakitangan Hospital Lati sedang asyik menghayati sirah Rasulullah yang disampaikan oleh penceramah jemputan

VVIP dan jemputan menghayati ceramah Maulidur Rasul

Abe Lah ( Bersongkok ) bertanya khabar kepada bapa salah seorang pesakit dalam wad kanak-kanak

Abe Lah diiringi Pengarah Hospital Pasir Mas ( Bertudung biru ) melawat dan menyampaikan hamper kepada pesakit

Ketua Wanita UMNO Bahagian Rantau Panjang, Hajjah Rohani Mamat tidak ketinggalan menyampaikan hamper kepada pesakit bersama Abe Lah (Kanan)

(0) Comments

Leave a Response

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...