JUARA RAKYAT GUA MUSANG - KEPIMPINAN YBM. TG. RAZALEIGH HAMZAH BERJIWA RAKYAT

Posted by : Bicara Gua Musang | 13 July 2010 | Published in



GUA MUSANG - Ybm.Tg. Razaleigh Hamzah yang merupakan ahli parlimen Gua Musang merangkap ketua UMNO bahagian Gua Musang sentiasa turun padang jika beliau pulang ke Gua Musang. Kesudian Ybm. Tengku menghadiri program Juara Rakyat mengambarkan bahawa beliau seorang pemimpin yang amat menitikberatkan kebajikkan masyarakat serta berjiwa rakyat. Program Juara Rakyat yang diadakan di Padang Awam Paloh 1, pada 25 Jun 2010, jam 9.00 pagi mendapat sambutan yang amat menggalakkan daripada masyarakat yang sememangnya menanti-nantikan saat untuk bertemu dan beramah mesra dengan pemimpin besar ini.


Sebahagian hadirin yang hadir bagi memeriahkan majlis

Ybm.Tg Razaleigh Hamzah disambut dengan persembahan seni silat

Ketibaan Ybm.Tg Razaleigh Hamzah disambut oleh pemimpin tempatan dan masyarakat kampung

Upacara jamuan pemimpin bersama rakyat


Antara masyarakat kampung yang hadir

Persembahan muzik tradisional


Antara pemimpin UMNO Bahagian Gua Musang yang turut hadir

Ucapan pengerusi majlis

Upacara pembahagian hadiah

Ucapan isu-isu semasa oleh Yb. Dato' Paduka Nozula Mat Diah (ADUN Paloh)

Sebahagian hadiah yang disediakan oleh penganjur

Ucapan daripada Ybm.Tg Razaleigh Hamzah


(0) Comments

Leave a Response

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...